Hoe zorg je voor een persoonlijke verbinding met klanten & medewerkers?

Waarom is persoonlijke verbinding zo belangrijk?

Vind je het lastig om in deze tijd verbonden te blijven met medewerkers of klanten? Bijvoorbeeld omdat ze thuiswerken of online jouw presentaties bijwonen in plaats van in real life?

Je kunt het verschil maken door deze persoonlijke verbinding op te zoeken en klanten en medewerkers op deze manier te binden aan jouw bedrijf! Zorg ervoor dat je ze net dat beetje extra geeft waardoor jij je kunt onderscheiden. Dit kun je bijvoorbeeld doen door een cadeautje te geven met de (voor)naam van de ontvanger er op te plaatsen. Want zeg nou zelf, door een presentje met je eigen naam er op voel je je toch extra speciaal!

gepersonaliseerd

Wat kunnen wij hierin voor jou betekenen?

Natuurlijk snappen wij dat je geen tijd hebt om elke medewerker of klant iets toe te sturen en daar ook nog iets persoonlijks van te maken. Daarom nemen wij al dit werk voor je uit handen! We hebben de volgende opties:

  • Standaard personalisatie met jouw logo.
  • Individuele personalisering, met de (voor)naam van de ontvanger op de producten.
  • Een gepersonaliseerde sleeve om het product, helemaal in jullie huisstijl.
  • Een mooie verzenddoos, eveneens in jullie huisstijl.
  • Het toevoegen van een persoonlijke kaart of brief.
  • Verzending naar alle adressen binnen Nederland.

individuele-personalisatie

Wat moet ik hiervoor doen?

Kies een mooi cadeau of meerdere producten die je graag wilt versturen. Daarna lever je bij ons een adressenlijst aan met alle (huis)adressen van de ontvangers en kun je eventueel een persoonlijke brief of kaart schrijven. Wij zorgen er voor dat alle presentjes in een mooie verpakking bij de ontvangers worden afgeleverd!

Heb je nog wat meer inspiratie nodig? Dit filmpje geeft een mooie uitleg:

Menu